Chia semínka 1000g

561
Neohodnoceno

Chia semínka jsou ceněná pro vysoký obsah omega-3 mastných kyselin, antioxidanů a dalších výživných látek. V dávných dobách byla jednou z hlavních potravin bájných Aztéků a Mayů.

CZ-BIO-002

Složení: 100% Chia semínka byliny Šalvěje hispánské (Salvia hispanica).

Doporučené dávkování: 2 lžíce (25g) denně.

Návod k použití: namočte 1 čajovou lžičku chia semínek ve sklenici vody, mléka nebo jogurtu a před konzumací počkejte přibližně 5-10 min, aby semínka nasákla vodou a vytvořila kolem sebe gel. Semínka nemají žádnou chuť a lze je použít do různých druhů pokrmů, např. do müsli, cereálií, salátů nebo na pečení.

Průměrné nutriční hodnoty (100g): Energie 1490 kJ/ 356 kcal, Tuky 24g  z toho nasycené mastné kyseliny 4g, Sacharidy 12g z toho cukry 0g, Bílkoviny 16g, Vláknina 36 g, Sodík 0,003g.

Země původu: Peru. Vyrobeno v EU.


  • Skladem
189 Kč
Kategorie: Chia semínka BIO
 

Sháníte chia semínka? V tom případě si je rovnou pořiďte ve velkém balení, vyplatí se to!
Velké balení chia semínek 1 kg je úsporné hned z několika důvodů:

Chia semínka se vám budou doma hodit při mnoha příležitostech, takže nákupem velkého balení ušetříte čas, abyste brzy nemuseli shánět další. Navíc, když si koupíte chia semínka 1000g, a k tomu přidáte ještě další zdravé potraviny, ušetříte tím peníze za dopravu při výhodném nákupu přes internet.  A velké balení chia 1 kg znamená méně obalů, což prospěje životnímu prostředí. Jasné je, že i cena chia semínek 1 kg je mnohem více výhodná!

Jak je tedy vidět, tak nakupovat chia semínka ve velkém se vyplatí. Ovšem nejen kvůli úsporám, ale především kvůli vašemu zdraví!

Semena šalvěje hispánské známé jako chia se právem řadí mezi superpotraviny.

Obsahují celou řadu výživově hodnotných látek, a tak není divu, že se v poslední době staly velkým hitem z hlediska výživy. Když je budete přidávat do svých jídel a nápojů, třeba do cereálních směsí, kaší, smoothie anebo třeba do pečiva, vašemu zdraví to prospěje hned z několika hledisek:

Chia semena na sebe dokáží navázat velké množství vody. Když je necháte několik minut stát v misce vodou, vytvoří okolo sebe jakýsi jemný gel. To se stane také v případě, kdy semena sníte – ve vašem střevě nabobtnají a vzniklý gel bude napomáhat hydrataci organismu.

Navíc, taková změna objemu působí i ve prospěch vašeho pocitu nasycení. K tomu přispívá i obsah vlákniny a pomalu rozpustných tuků. Chia tak využijete i při redukční dietě. Ne nadarmo se říká, že zahánějí pocit žízně a hladu a přinášejí energii.

Díky vysokému obsahu antioxidantů mají protizánětlivé účinky. Také zpomalují trávení polysacharidů a ovlivňují tak hladinu cukru v krvi – to ocení především diabetici.

Sáhnout po chia semínkách se prostě vyplatí!