Rýžový protein BIO 200g

Kód: 4345
145 Kč
Skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Rýžový protein z hnědé rýže je jeden z nejkvalitnějších rostlinných proteinů. Díky procesu výroby pomocí enzymů se vysráží bílkoviny a nedochází k denaturaci.

Je velmi dobře stravitelný a 86% přijaté bílkoviny se vstřebává během 4 hodin po konzumaci. V porovnání s ostatními má vysokou biologickou hodnotu, která je určující při porovnávání kvality bílkovin (BH = 80). Čím vyšší je hodnota, tím je protein stravitelnější (rozmezí 0 až 100). 

Rýžový protein neobsahuje laktózu, lepek ani sóju.

Použití  

Dávkování je velmi individuální a je třeba zohlednit fyzickou aktivitu, obecná doporučení jsou 1–2 polévkové lžíce (15–30 g) denně.

V jedné 30 g dávce dostanete 24 g čistého proteinu.

Tip

Rýžový protein rozmíchejte s vodou, ve svém oblíbeném drinku či smoothie, nebo ho přidejte do těsta při pečení. Své využití má také v RAW kuchyni.

Země původu: Čína

Složení:   100% BIO proteinový prášek z hnědé rýže (Oryza sativa)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Natu je ryze česká firma, která o sobě tvrdí, že propadla „vášni pro zdravý životní styl s láskou k přírodě“. Leží jí na srdci, že většina současné populace nemá dostatek času sama na sebe, a proto se odbývá ne zrovna kvalitními potravinami z běžných obchodních řetězců. Čím více zpracované potraviny jsou, tím více jsou také kontaminované syntetickými dochucovadly, jak nám to vtipně naznačila firma Tricatel ve filmu Křidýlko nebo stehýnko s Louis de Funesem.

Natu se proto věnuje převážně poctivé ruční práci zpracování surovin a výrobě potravin bez rafinovaného cukru, umělých sladidel, barviv, dochucovadel a ostatních nepřirozených chemických aditiv. Výrobky také neobsahují laktózu a lepek a rovněž kontroverzní palmový olej. Natu vyrábí i krásné kokosové misky, vidličky a lžičky a bambusové termohrnky.

Společnost Natu se také snaží balit své výrobky šetrně k životnímu prostředí, většina výrobků putuje k zákazníkům ve stoprocentně recyklovatelných obalech.